Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

heeft mijn geit het koud?

• Esmeralda

Nou, dat is hartstikke gaaf! Leuk dat je dan toch nog via internet zo de Nederlandse sites kunt bezoeken he? Wat een uitkomst. Misschien tot ooit wederschrijfs!

• Bonneure Lynn

Beste Esmeralda

Ik zie in je gesprek met Popke dat je een groot geitjesliefhebber bent!

Zelf heb ik er ook 2, Ukky en Pukky. Zus en broer, ongeveer 2 jaar, en broer is gecastreerd. Ik kreeg ze van vrienden toen ze pas geboren waren, want anders moesten ze opgroeien voor slacht.

Nu zit ik zelf wat in nesten om hen onderdak te geven. Ik moet verhuizen en kan ze niet meenemen…en ik wil ze niet zomaar wegdoen. Ze zijn zo lief en moeten super goed zitten, daarom dat ik jou contacteer.

Je vermeldt dat je stal-deur openstaat voor opvang en ik had toch graag eens met je afgesproken om er eens over te praten.

verdrietige groetjes

Lynn

0486 11 00 93

• Cyane de bree

hallo,

Mijn zus heeft bij haar thuis ook allemaal beestjes rond lopen, nu heeft haar geit 3,5 weken geleden jongen gekregen 1 was dood en 1 bijna dood, het beestje wat bijna dood was is gered door de dierenarts, maar de moeder wou hem niet meer terug, nu is ze het beestje in huis groot aant brengen, het moet elke 2 uur de fles hebben. mijn zus is hoog zwanger, ze is over 4 weken uitgeteld, zij had gedacht dat tegen tijd haar eigen baby kwam, het bokje al zelf zou eten en gewoon terug buiten bij de andere beesten kon, maar dat zit er dus niet in.. het is haar nu allemaal te zwaar geworden zo op het einde van de zwangerschap.. Ze wil het bokje nu bij iemand onder brengen waar het goed verzorgd word, en iemand die er verstand van heeft, want het moet nog steeds melk krijgen..Ik heb overal op internet gezocht naar een bokken of geiten opvang, kan iemand mij helpen waar we het beestje kunnen onderbrengen of heeft iemand zelf interesse er in dan hoor ik het graag..

Groetjes Cyane

mijn e mail is cyane1985@hotmail.com

• tuut kos

Hoi ik ben Judith Kos en heb 6 jaar op een gehuurde boerderij gewoond en moet deze, door omstandigheden, nu inruilen voor een rijtjes huis in Blokzijl. Frans en Ella, mijn 2 geiten kunnen dus helaas niet mee. Ella is een witte gehoornde geit, Frans een flinke gecastreerde bok. ik wil beslist niet dat ze geslacht worden, wie kan me helpen en heeft een goed plekje voor ze. voor meer info 0638011640. ze zijn ingeent tegen Q koorts. groet Judith

• ine-kar

Als je echt van je geitjes af wilt kun je beter een nieuwe topic plaatsen.

Ten 1e is dit een ander onderwwerp en ten 2e haak je aan bij een topic van ruim 3 jaar oud.

Dat zal vrees ik beiden niet veel reacties opleveren.

• Andrea

—-Hallo

We zoeken een goed thuis voor 2 geitjes moeder en zoon.

Zij moeten samen weg.Het gaat niet met onse oude geit samen.

We wonen in Landgraaf.

Graag uw reactie via mail

andrea-piet@tele2.nl————————————————–