Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

geit die niet wil staan

• ria

onze geit eet wel goed maar kan niet goed in de benen komen,wat kunnen wij hieraan doen

• Astrid (Canada)

Hoi Ria, beetje weinig info.

Is het een oude geit, kan ze wat reumatisch zijn misschien?

Heeft ze soms te lange hoeven..die haar lst geven bij staan?

met die ene zin die je daar geeft, kan geen mens met ideeen komen denk ik.

• chris Spapens

ik heb het ook 2 keer meegemaakt 1 keer met een geit van 6 die overal op heb laten onderzoeken en volgens de veearts toch geen pijn had en op zondagmorgen ineens niet meer op kon staan. ik heb er toen de hele morgen bij gezeten en toen heeft de veearts hem toch in laten slapen

daarna ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe witte sanen geit en kwam ik terecht bij een geiten boer daar lag ook een geitje van 2 dagen oud die moeilijk overeind kon blijven staan

4 weken lang ben ik er bijna dagelijks naar mijn veearts mee geweest. hij heeft echt alles geprobeerd alle onderzoeken die mogelijk zijn gedaan alles voor een prijs dat eigelijk niet kan maar moest toch ook toen besluiten om hem in te laten slapen.

dus sorry maar als hij niet meer kan staa n en dus niet meer kan grazen en je weet voor jezelf dat je er goed voor bent geweest en er alles aan hebt gedaan is het misschien beter om ………………………………………….Toch !!!!

Veel succes

Chris Spapens

Rijen

• Ellie- DierenNatuurlijk

Hoe is het nu met de geit?

Ellie

DierenNatuurlijk