Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

dwerggeitjes gezocht om met de fle op te voeden

• luxembourg

hallo ik zoek 2 dwerggeitjes of nubische geitjes om met de fles op te voeden. Ik heb ervaring met een hertje van 2 dagen. Wie kan me helpen. Jeanine luxembourg 0610148654

• diana

hallo jeanine

ben je nog steeds op zoek naar een geitje om met de fles groot te brengen ??

Afgelopen zaterdag avond zijn bij ons 2 geitjes geboren een zwarte en een bruine dat ging niet helemaal vanzelf met als gevolg dat ze te zwak waren om te staan en konden daardoor ook niet bij de moeder drinken we hebben ze die avond biest gegeven met een slangetje en ze zijn de nacht door gekomen. de volgende dag zijn we begonnen met flesjes en spuitjes melk van de moeder om te redden wat er te redden viel het zwarte geitje leek volgens ons nog de beste van de twee en die begon zondag avond toch verwoede pogingen te doen om te gaan staan en te lopen en dat is inmiddels ook gelukt hij drinkt nog steeds uit de fles maar de moeder accepteerd het allemaal en we denken dat we met een beetje geluk deze geit toch nog weer bij de moeder aan het drinken krijgen. het bruine geitje was echt veel kleiner en magerder kon de eerste dagen ook nog niet uit een flesje drinken dat lukt nu wel heel goed. het doet ook verwoede pogingen om te gaan staan en als je het zelf neer zet dan kan het inmiddels redelijk blijven staan we hebben geen idee of het allemaal goed komt maar we hebben er wel vertrouwen in. misschien iets voor jouw om dit geitje (bokje) met de fles groot te brengen.

groetjes Diana