Wie kan mij helpen of waar kan ik een workshop volgen om geitenkaas te leren maken.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk weet niet hoe je engels is…maar je kunt hier http://www.cheesemaking.com/ starters pakketten kopen.
De bijgeleverde gebruiksaanwijzing is heel eenvoudig te volgen en enorm leuk om te doen.
Begin met zachte kazen..die zijn het gemakkelijkste.(feta bv)
Ik ben ook nog een beginneling hoor, maar heb veel aan deze site gehad…met vragen kun je ze altijd mailen.
Zelf woon ik dus in het buitenland, engels is mijn 2e taal maar als je engels redelijk is, is het goed te volgen.
Succes.
Hoi,
Ik weet niet of jullie al succes hebben met informatie over kaas maken. Misschien dat jullie hier iets aan hebben.
Ik heb geen info over een workshop kaasmaken, maar heb zelf regelmatig (harde) kaas gemaakt m.b.v. het boekje: Kaas je kaasje, wat uitgegeven is door VéWé bv Mijdrecht in samenwerking met
Gebr. Rademaker -De Hoef.
Het bedrijf van de gebroeders Rademaker is gevestigd aan de Oostzijde 30 in “Den Hoef”; ze verkopen daar echt alles om zelf kaas te kunnen maken.
De recepten uit het boekje zijn mij prima bevallen. Bij Rademaker kun je ook met je vragen terecht.
Heel veel succes
groeten Loes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?