Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

geit aan een stik

• margreet

Hallo,

Heeft iemand een goed advies over een goede stik? Bij ons zijn het namelijk de geiten die zelf de stik verplaatsen (maar hem dan alleen niet weer de grond in krijgen) en dat is niet de bedoeling. Welk soort stik blijft stevig in de grond zitten en is wel door ons enigszins makkelijk te verplaatsen?

Bedankt voor jullie advies, Margreet

• ine

Margreet,

Ik heb er geen ervaring mee, maar voor honden zijn er van die speciale pennen met schroefdraad, die je de grond “inschroeft”. Verkrijgbaar bij dierenspeciaalzaken e.d.

Misschien is dat een idee.

succes, ine

• Maury

hallo,

ik heb gewoon een lange pin met een ring zodat het wel kan draaien want anders hangt de geit zich zelf op. en daaraan heb ik een lange licht van gewicht ketting.

groetjes!!

• Cora

Ik heb zelf een creative geit aan een pin. De geitenpin is inderdaad te licht, de hondenpin draait ze er nog makkelijker uit. Wij hebben nu dus een stierenpin, te kopen voor ruim 60 euro maar voorkomt nu alle problemen.

Succes Cora

• truus

je kan hem ook aan touw doen, en daar zijn lijn aanvasst. Kan hij heen en weer lopen