Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Idee voor in de geitenwei

• Olga

Een paar jaar geleden hebben we een grote boom gerooid en de ringen ervan in de geitenwei opgestapeld. Onze 5 dwerggeitjes hebben hier enorm veel op geklommen, liggen genieten in de zon en gestoeid. Nu is het hout aan het wegrotten en is van de berg weinig meer over. Eigenlijk willen we iets duurzaams voor onze geitjes plaatsen, zodat ze weer kunnen ravotten en klimmen. Heeft iemand een idee?

• Maury

hej,

een stapel met brokstukken of keien vinden geiten ook heel leuk, en het is duurzaam.

groetjes

• olga

Waar haal je grote keien, als je een berg om te klimmen wil maken, heb je er heel wat nodig en die zijn best duur.

• Cora

Wij hebben gratis stoeptegels gehaald en die opgestapelt, zorg dat het stevig ligt en ook de hoefjes slijten mooi af door al het geren en gespring erop.

en grote rioolpijp is ook ideaal alleen lastiger te krijgen en te verplaatsen

Groetjes Cora

• wanrade van der hoek

Ik zou je een foto willen mailen van het geiten-speel-meubel dat wij zelf maakte. Ze vinden het geweldig. Kan ik ergens die foto naar toe sturen? Want hier op het forum gaat dat niet.

Als je niet wilt dat iedereen je email adres ziet kan je me direct mailen: reply@nocampo.com

Groeten uit Portugal, Wanrade

• Anja kebeck

Hallo Wanrade

Zou je de foto naar mij toe willen sturen.

Ik ben nog opzoek naar een leuk speelmeubel.

We hebben een wip gemaakt ,maar ze vinden het eng.

Dus er moet iets anders komen.

Gr Anja kebeck

anjakebeck@hotmail.com

• Anja kebeck

Dank je wel ,het is echt heel erg mooi.

Groetjes Anja

meer ideetje welkomAnja kebeck schreef:

>

> Hallo Wanrade

>

> Zou je de foto naar mij toe willen sturen.

> Ik ben nog opzoek naar een leuk speelmeubel.

> We hebben een wip gemaakt ,maar ze vinden het eng.

> Dus er moet iets anders komen.

>

> Gr Anja kebeck

>

> anjakebeck@hotmail.com

• de-bokkesprong

Hoi Wanda zou ji mij ook de foto wille toesturen ?

groetjes nancy

• wanrade

Op de volgende pagina van dit forum staan de linkadressen naar die foto's.

Maar omdat wel meer mensen dat niet door hebben, hier onder nog een keertje………..

Wat geiten leuk vinden om te doen, hoef ik jullie niet te vertellen.

Klimmen, springen enzovoort.

Wij maakten van sloophout (goedkoop, stevig materiaal) een geiten speelmeubel. Verschillende hoogtes en met loopplanken.

i84.photobucket.com/albums/k32/nocampo1959/geitenmeubel1.jpg

Ook de aller kleinste kunnen het al.

i84.photobucket.com/albums/k32/nocampo1959/geitenmeubel2.jpg

Maar een oude kruiwagen is ook altijd dolle pret. De jonge moeders nemen hun kroost mee.

i84.photobucket.com/albums/k32/nocampo1959/kruiwagen.jpg

Veel plezier met de foto's en misschien een tip voor hen die goedkoop iets leuks willen maken voor hun geitjes.

Groeten uit Portugal, Wanrade - www.nocampo.com