We hebben in een weitje twee dwerggeiten. Het lijkt me leuk om ook konijntjes in de wei te laten lopen. Zou dit goed samen gaan?
Groetjes Marscha
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsik heb een witte geit en een dwerggeitje, samen met mijn 2 konijntjes lopen. Gaat super goed. De konijntjes slapen samen met het dwerggeitje in een hokje, ook als het regent liggen ze dicht bij elkaar.
Ik had eerst een konijnenhok in de wei staan, maar dat was na 2 dagen helemaal gesloopt door mijn witte geit. Ze bleef staan duwen en bokken tegen dat konijnenkooitje, en dat allemaal voor een beetje konijnenvoer. Maar op een gegeven moment was het kooitje zo gesloopt, dan die konijntjes gewoon geen eten meer hadden. Dus heb ik een zware houten kist op zijn kop gezet en daar een klein gaat je ingemaakt aan de zijkant en zo gooi ik daar iedere dag konijnenvoer in. \Die dwerggeit heeft nog wel eens met zijn hoorntjes erin vastgezeten, maar dat was maar 1 keer. Dus nu kunnen de konijnen ook op hun gemak eten.
Succes, groetjes Jolanda
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?