Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

geitje kaal

• maury

hallo,

ik heb een geitje en zij word opeens helemaal kaal, ik zat al te denken aan schurft maar ik heb haar een paar weken geleden daartegen gespoten dus dat kan het haast niet zijn. weet iemand wat dit kan zijn

groetjes maury!!

• LindaV

Mag ik vragen waarmee je 2 weken geleden hebt gespoten? Probeer eens Dectomax. Ik zou zowiezo nog een paar keer er mee spuiten en haar appart van de rest van de groep zetten! En voor de zekerheid wassen tegen schurft.

Sucses groetjes Linda

• maury

ik heb mijn geitje gespoten met ivomec. ik hoorde van iemand dat het ook kon komen omdat ze groeit. want ze is nog aardig klein voor haar leeftijd. maar ik ga even kijken wat ik het beste kan doen.

groetjes maury!!

• mickie

hallo

heb het ook met 1 geit van mij gehad deze werdt ook helemaal kaal was geen gezicht.

Heb haar toen extra verzorgt zonder middeltje en ze is er helemaal van opgeknapt en ziet er weer mooi vol en glimmend uit,,,wel heb ik haar extra gevoed en vitaminen toegediend in vorm van appel en peren schillen…misschien althans dat denk ik een vitamine tekort??? wie zegt het…

maar als je het echt niet vertrouwd bel dan ff een dierenarts…

suc6 er mee groetjes mickie