Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bokje/geitje gezocht

• Lissy van Rijt

hallo,

Weet iemand een dwerggeitje voor mij ik zoek er namelijk nog een voor bij mijn andere gecatreerde bokje omdat zijn vriendje is overleden. Het probleem is dat ik dus een geitje zoek zonder horens en dat is nogal lastig te vinden. Het mag een mannetje zijn maar hij moet dan nog wel jong zijn.

omgeving Hazerswoude, maximaal 20 km.

alvast bedankt

lissy

• LindaV

Ik weet niet waar Hazerswoude ligt, maar wij hebben nog een bokje te koop die zeer tam is bruin met witte oortjes en staartje en een bokje die creme met wit is en gehoornd. Ze zijn beide erg lief en mak. Zijn veel kinderen gewend en komen van kinderboerderij uit Laren Gelderland. Ik weet dus niet of het een beetje in de buurt is. Ik hoor het wel! Groetjes Linda

• patrick

wij hebben diverse angora geitjes. als je interesse hebt dan horen we dat wel.

we zitten in Bleiswijk.

• Lissy van Rijt

hazerswoude ligt in zuid-holland dus gelderland is voor mij wel een beetje uit de richting, maar toch bedankt!

• Lissy van Rijt

Angora geitjes hebben toch wel hoorns of heb ik het mis?

• patrick

ik weet niet waarom u specifiek een bokje / geitje zonder hoorns wil.

je moet anders gewoon even langs komen om te zien hoe vriendelijk de geitjes zijn.

we zitten vlak bij u in de buurt. e mail adres is patrick@vandijkorchideeen.nl

• jan willem

Hoi Lissy

Ik woon in mijdrecht ietsje meer dan 20 km maar niet veel verder

Ik heb voor je 2 dwerggeiten zonder horens.

Kan je evt. een foto mailen als je interesse hebt

jw

patrick schreef:

>

> ik weet niet waarom u specifiek een bokje / geitje zonder

> hoorns wil.

> je moet anders gewoon even langs komen om te zien hoe

> vriendelijk de geitjes zijn.

> we zitten vlak bij u in de buurt. e mail adres is

> patrick@vandijkorchideeen.nl