Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Niet meer lopen

• C.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ons melkgeitenbokje (in begin mei geboren), kan nu al 2 weken bijna niet meer lopen. Als hij gaat staan, valt hij de hele tijd om (evenwicht raakt hij kwijt). Ook zakt hij als het ware de hele tijd door zijn beentjes. Het ziet er heel zielig uit. Weet iemand hoe dit komt en wat er aan gedaan kan worden? Het wordt namelijk niet beter.

• henriette

Hallo, probeer eens de EFFIDRAL tabletten dit zijn bruistabletten en moet je oplossen in 1 liter handwarm water en dat over de hele dag op laten drinken.

Je kunt het zo bij de dierenarts halen en kost ongeveer 12 euro er zitten er 6 of 8 in.

Bij ons heeft het heel goed geholpen.

Groetjes Henriette

• C.

Geitje drinkt nog bij moeder dus weet niet of het helpt. Maar wat had uw geit dan?

• henriette

Hoi, ons geitje dronk ook wel maar ging elke dag slechter lopen en op het laatst helemaal niet meer. De dierenarts is ook geweest heeft een paar spuiten gegeven en ikmoest het ook een paar dagen doen. Maar het hielp niet,tot dat ik de tip kreeg om effidral te geven en dat werkte meteen. Ze hebben ergens een gebrek aan en die effidral is eigenlijk voor kalveren die aan de diaree geweest zijn.

Groetjes Henriette