Ik ben hobby-matig in het bezit van twee geiten. Deze moeten echter nog z.g. INR nummers hebben. Waar kan ik deze nummers aanvragen?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsDieren chippen is nu nog erg moeilijk. Het beste zijn toch nog steeds de oornummers. De AID-ers kunnen dan gelijk zien of de dieren genummerd zijn. Als je zelf sterk bent en een rechtzaak zou willen, dan kun je chippen, maar als je maar iets meegaant bent, zou ik nu nog kiezen voor de oornummers en anderen zover laten gaan dat er wordt besloten dat chippen ook echt mag.
Overigens ben ik persoonlijk geen fan van chippen. Ik heb al tevaak gehoord dat het chippie is gaan zwerven en dat er enkele honden zelfs verlamd door zijn geraakt, doordat die in de kleine aderen in de achterpoten is beland.
Hallo, ze hebben bij mij de 2 geitjes genummerd aan de linkerkant.
Wij hebben het iemand van een bedrijf laten doen waar wij ook de nummers hebben besteld.
Zo hoefde we ook geen tang te hebben.
Ik vind dat de nummers raar zitten, net of ze verkeerd om zitten.
Daarom vroeg ik het op het forum.
Kunnen de nummers er eventueel uitgehaald worden?
Groet Minke
A.s. zaterdag, 9 april, houdt de Algemene Nederlandse Bond van Geitenhouders een ledenvergadering.
Op deze vergadering is een dierenarts uitgenodigd die het één en ander wil vertellen over het chippen van dieren. Waarschijnlijk zal hij ook terplaatse een geit van een chip voorzien.
Omdat dit niet alleen voor ANBG leden interessant is, maar ook voor andere hobbydierhouders met schapen, geiten en varkens, is iedereen die hier belangstelling voor heeft vanaf 15.00 uur welkom in restaurant “De Keet” in Heerde. De toegang is gratis.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?