Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

geite vlees.

• Andre

mij vraag is dat geite vlees net zo goed is als lams vlees? ik kan hier niks van vinden wel over lameren. ik hoor graag meer.

• Yacente

Hallo,

Zelf heb ik nooit geit gehad, maar van horen zeggen (heb het vaker gehoord) moet het vreselijk lekker zijn. Het is lekkerder dan lamsvlees.

Het lekkerst moet een lam zijn dat een tijdje van de moeder vandaan is, maar niet heeft gedekt. Een maand of 4 oud. Dat in een kruidenweiland heeft gelopen.

Ik heb nu 3 kruising boerbokken, ik denk wel dat ik er eentje voor mezelf laat slachten. Ik ben zo nieuwsgierig geworden door alle verhalen.

• Annemiek

Ik heb wel een keer geit gehad en ik vond het ontzettend lekker.

Ik vind het zelf lekkerder dan lamsvlees want dat lust ik niet :$

• Andre

oke in zo ver bedankt voor de info dan weet ik dat ik me geite die ik dan over heb naar de slager kan brengen.

• kwebbel

men sorry hoor maar ik eet geen geiten vlees verzorg die namelijk zelf en kan niet over me hart krijgen er 1 te slachten voor even een stukkie vlees…ben zo wie zo geen vlees eter maar ieder zijn of haar keuze he

• Yacente

Je zou altijd een geit van een andere kunnen proberen, er zal vast wel ergens een slager zijn die wel geitevlees heeft, mocht je het willen proberen.

Ik kon het ook nooit, vlees van eigen dieren eten. Maar laatst heb ik een eigen haan laten slachten (hij viel me aan en ik heb geen zin om steeds op te moeten passen of hem in een klein hokje te stoppen en met gieter te voeren, alleen maar omdat ik hem nog een jaar wil showen). Hij smaakte uitstekend. Ik heb nu een heel mooi bokje lopen. Als ik hem verkoop gaat hij naar de slager, dus waarom dan niet zelf opeten, het moet zo super smaken…..