Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

geitennaam

• Rianne

Wat vinden jullie, moeten geiten een speciale ‘geitennaam’ hebben, of kunnen geiten gewoon elke willekeurige naam krijgen??

Wat vinden jullie nou leuk voor 'n geit?

Liefs,

Rianne

• Yacente

Mijn geiten krijgen mensennamen. Mijn streven is altijd dat er in het geboorteboek van de LFNL (landgeitenvereniging) geen ander is met dezelfde naam.

Op dit moment heb ik lopen:

Wicky (gecastreerde bok)

Vladimir (heette al zo)

Wierd (heette al zo)

Wendy (heette al zo)

Yacente

Caelan (iers, je spreekt het uit als Keelin)

Wob

Birthe

Chazia

Snow (witte melkgeit)

Damiro

Daniel

Daryl

morgen komt Japie weer terug, officieel heet hij Binky Boy

Verder een paar namen die geiten hebben gehad en die ik erg mooi vond zijn:

Mae, Zdenek, Ballykissangel, Bibi, Arco Iris, Wenke, Verona, Wizz, Math, Bento, Sijgje, Wieke, Winde, Yoya en Zjerba.

• Mieke

Hoi,

Onze geiten heten Dop en Erwt.

Groetjes,

Mieke

• corine

mijn geiten heten saartje, nika, mieke, en de bokken heten billy, joey en mo

groetjes corine

• carin

Bij een geiten bedrijf waar ik stage heb gelopen noemde de boer alle geiten Sikkie. Vind ik ook wel een leuke naam als je niet weet hoe je een geit moet noemen.

Mijn dwerggeitjes heten Cisco, Rica en Kyla. Het bokje die ik verkocht heb heet Rocco. Kyla zou ik eerst Kiara noemen maar dat vond mijn vriend niet mooi. Misschien vind jij dat wel een leuke naam.

En Sara of Saartje is wel een echte geiten naam vind ik.

groetjes,

Carin

• Annemiek

Mijn geiten heette Anneke, Annemiek, Atalja, Bastiaan, Sem, Tooske, Marleen, Daphne, Eugène, Salvador, Selena en Maikie. Op dit moment heb ik Amon en Ace.

• maury

mijn geiten heten jimmy, jowy, en de bok heet tristan en ik had 4 bokken die zijn nu al weg en die heette peppie en kokkie en de andere twee heette loena en cosmo.

groetjes maury

• Sandra

Mijn geit heet Meneer Thijssen of afgekort: Thijssie, mijn mini shetje heet Keessie.

Ze luisteren wel heel goed naar hun namen.

• Lisa

muesli of tess of gypsy dat vind ik mooie namen en trouwens wij krijgen deze week onze geitjes als iemand nog namen weet zeg het gerust kan hulp gebruiken

• demi

mijn geiten heten

sanne

vlekje

claus

clivia

groetjes demi :)