Ik ben op zoek naar mensen die met een bokkenkar kunnen rijden, dus die zelf een of meerdere bokken voor een kar hebben staan.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk heb heel lang met de bokkenwagen gereden, maar de laatste tijd ben ik veel te druk en doe het dus niet meer. Ik heb nu nog 2 bokken lopen die ik beleerd heb. De laatste bok die ik lopen, heb ik het nooit geleerd, maar misschien in de toekomst, als ik meer tijd krijg, dat ik hem toch nog ga beleren.
De bokkenwagens en het tuig doe ik nu ook jammer genoeg niets mee. Ik heb ze nu gewoon voor de sier op zolder staan.
In het boekje ‘Geiten houden als liefhebberij’ las ik over Bowena wat zou staan voor Nederlandse Vereniging voor Liefhebbers van Bokkenwagens. Het telefoonnummer is waarschijnlijk van voor de omnummering (0520)645286. Via de inlichtingendienst heb ik het nieuwe nummer niet kunnen achterhalen. Lukt het jou wel? Dan zou ik het graag horen.
Groeten,
Anja
het is allemaal lang geleden dat dit geschreven is maar ik kan jullie denk ik allemaal helpen. ik ben zelf namelijk al bijna 2 jaar intensief bezig om van alles over bokkenwagens te zoeken en te leren ik heb adressen van mensen die het doen en ben zelf bezig om een bok het te beleren dus wie nog interesse heeft mail mij even kan ik uitleg en nummer uitwisselen.
groetjes Ybele
Goedemiddag,
Wij zijn met onze vereniging "Ons Boeregoed 'uit Kruiningen, Zeeland,
bezig aan ons groots opgezette Lustrumfeest in september 2009.
Voor deze dag zijn wij op zoek naar 1 of meerdere mensen met een Bokkenkar, waarmee kinderen mee kunen rijden over het dorp.
Mocht iemand een adres weten, dan verneem ik dat graag!
Google op Ons Boeregoed kruiningen, dan kom je op onze site.
Alvast dank voor de moeite
Jan kees Wisse
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?