Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bokje

• corine

hallo,

ik heb 04-04-2004 twee geitenkinderen gekregen, (een bok en een geit)nou is het geitje overleden na twee dagen en heb ik het bokje mee naar huis genomen (uit voorzorg omdat de vorige eigenaar van de moeder heeft gezegt dat ze niet zou zogen, dit deed ze wel maar niet goed genoeg denk ik,)

i.i.g. het beestje zit nu bij mij thuis en krijgt met de fles eten, hij is supertam en groeit in huis op tussen de honden en de katten en de andere dieren,hij loopt gewoon los en is superlief, hij reageert ook op zijn (tijdelijke)naam mo

maar nu het probleem, ik heb al drie bokjes en kan er dus geen meer bij hebben (plus ik moet ergens een grens trekken want heb al en kleine kinderboerderij en als ik de kans krijg blijf ik “zielige”dieren nemen)

ik zoek dus een super,super goed tehuis voor mo, ik vind het erg om hem weg te doen, maar kan hem niet houden, wie heeft er een plekje voor dit beestje waar het goed komt te zitten en z`n hele leventje mag blijven?

groetjes corine

p.s. serieuze reacties graag via mijn email (die lees ik vaker)

• maury nieuwe weme

hallo,

ik ben een maisje van 12 jaar en ik heb nog twee geiten meer. ik heb nog een bok nodig mijn geiten te laten dekken maar het zijn grotezwartbonte melkgeiten is dat bokje ook een groot soort of is het een dwergbokje. en waar woont u vanwege de afstand. en hoeveel zou hij moeten kosten?

alvast bedankt.

met vriendelijke groeten maury

• corine

hoi,

ik woon in eindhoven, en het bokje is een dwergbokje van normale grootte.

ik vraag er 20 euro voor

in woon in eindhoven

groetjes corine