Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Geiten verzamelen

• Simone

Hallo,

sinds een tijdje verzamel ik alles over geiten, vooral postkaarten en boeken. Misschien zijn er mensen die mij kunnen helpen om mijn verzameling uit te breiden. En zou ik het leuk vinden met andere verzamelers te ruilen.

Alvast bedankt.

• Saar

Hallo,

Bij de V&D hadden ze kleine stickertjes met geitjes.

Erg leuk vooral omdat je niet zoveel spullen ziet met geitjes.

Ben zelf al tijden op zoek naar een knuffel.

Groet

• Yacente

Als je goed rondkijkt, zie je dat er eigenlijk nog best veel dingen zijn met geiten. Veel op beurzen etc. kijken!!

Zelf heb ik ook een tijdje dingen van geiten gespaard, totdat er teveel van kwam en voor mij de uitdaging eruit ging. Nu spaar ik dingen van cavia's (daar is bijna niets van te vinden)

Groetjes Yacente

• Claudio

Je moet op agradi.nl kijken, kan je horloges, truien, petten, klok, handoeken, ect van geiten bestellen. heel leuk allemaal.

groetjes Claudio (die een geiten knuffel in Frankrijk heeft gekocht)

• michi

ik heb bij een juwelier een hanger van een geit kunnen bestellen das ook heel leuk en grappig.

ergens op internet moet de smit staan die deze maakt van allerlei dieren

groetjes michi

• Marcella

Hoi,

Net als jij verzamel ik alles van geiten. Heb zelf dwerggeiten en ben helemaal gek van die dieren. Het is af en toe moeilijk om wat tegen te komen en als je dan in een winkel zegt dat je geitenspulletjes zoekt staan ze vaak raar te kijken.

Er is toch nog wel redelijk wat te vinden: kaarten, beeldjes. Heb ook al aardig wat: kaarten: beeldjes. peper en zout stel.

Heb wel wat ruildingetjes. Mail me maar.

Groetjes Marcella

• Simone

Hallo,

een geiten knuffel heb ik afgelopen jaar in de V & D in Hilversum gevonden.

Bedankt voor de tip.

Groetjes

Simone

• Simone

Hallo,

ik heb nog een paar postkaarten van cavias en ook nog boeken. Als je interesse hebt scan ik het voor je.

• Simone

Bedankt voor de tip, ik ga zo kijken.

• Arjanne

Ik zie dat dit alweer een oud bericht is, maar toch reageer ik er even op. Sinds kort staat mijn geitenverzameling online (www.geitonline.nl) en er is ook een forum waar je oproepjes kunt plaatsen en waar je in contact kunt komen met andere geitenverzamelaars.

Hopelijk tot ziens op de site,

groet,

Arjanne

http://www.geitonline.nl