Aangeboden: onze angorageitenbok Bertje. Hij is van maart 2003, een jaar oud dus en een echte dondersteen. Vader en moeder zijn raszuivere angora's en beiden aanwezig op de boerderij. Omgeving Tilburg.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsik zoek een bok voor tussen mijn schapen, want ik had gelezen dat dat mischien zou werken tegen vliegenmaden. maar nu heb ik nog een paar vraagjes. Is het zo dat je een angorabok 2 keer per jaar moet scheren? en stinkt die wel genoeg? en natuurlijk hoeveel willen jullie ervoor?
Claudio
ps: zouden jullie een foto kunnen opsturen?
Het klopt inderdaad dat een geitenbok tussen de schapen helpt. Natuurlijk is het wel zo ook een bok maden niet geheel kan voorkomen, de schapen moeten wel goed verzorgt worden (dus je kunt ze niet in de zomer met een giga wond laten liggen, om het even over uiterste te hebben)
Ik heb eventueel nog wel een bok voor je te koop. Het gaat om een Nederlandse Landgeiten stamboekbok Vladimir van de Wilgenhof.
Foto's van hem zijn te zien op mijn website: http://groups.msn.com/twestendorp.
Groetjes Yacente
Mijn schapen hebben niks te klagen hoor, nooit wonden en ze zitten ook niet onder de stront. ofzo. Maar die vliegen leggen die eieren gewoon in de vacht. maar we zitten op een strategische plek voor die vliegen want ik hoorde dat die vliegen van de vissers afkomen die maden voeren aan de vissen. en de bomen langs de wie zouden ook weer voordelig zijn.
maar ik bedank voor de landgeitenbok, want eigenlijk zoek ik een witte of een bonte.
Claudio
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?