Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

dwerggeitjes

• Conny

We hebben een stukje grond over en willen volgend jaar twee dwerggeitjes aanschaffen. Het enige wat ik van dweggeiten weet is dat ik ze erg leuk vind, wie o wie heeft voor mij alle informatie die ik nodig heb om het de beesten het zo goed mogelijk naar t zin te maken?

• Conny

dweggeiten moet natuurlijk dwerggeiten zijn :)

• Marcella

Hoi

Ik heb zelf 7 dwerggeiten. Maar (dwerg)geiten houden van gezelschap. Een geit houdt niet van alleen zijn. Geiten zijn ook klim en speeldieren, dus klimmaterialen waar ze op kunnen liggen of op en af kunnen springen vinden ze geweldig. Zelf heb ik in de wei aan een houten paal een bezem zitten waar ze lekker langs kunnen lopen. Ze schuren er langs met hun vacht en lopen er onderdoor. Dit is voor als ze jeuk hebben. Ook moeten ze een hok ter beschikking hebben waar ze in kunnen schuilen als het regent of als het kouder wordt in de winter.

Wil je nog meer weten dan moet je me maar even mailen

Groetjes marcella

• mickey

dwerggeitjes zijn geweldig…

mijn geiten zitten in een stal met een dikke laag zaagsel en een laag stro zodat ze lekker warm kunnen liggen…trouwens op de zaagsel doen ze hun behoefte en op het stro niet dat is lekker makkelijk kun je zo de natte plekken eruit scheppen…