Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

verkoopadressen voor geitenspullenverzamelaars

  • ingrid

    Wie kan mijn dochter Brenda (10) helpen.

    Ze is al vanaf haar 3 jaar gek met geitjes, helaas zijn we niet in de gelegenheid om zelf geitjes te hebben, daarom spaart ze alles wat ze van geitjes kan vinden.

    En dat valt niet mee.

    Ze vraagt altijd aan iedereen om te zoeken, iets van geitjes, vrienden die op vakantie gaan,zoeken alles voor haar af, maar helaas,of met haar verjaardag vraagt ze altijd iets van geitjes. In al die jaren heeft ze nog maar 2 knuffels, 1 klein geitenbeeldje kunnen vinden, en deze komen ook nog helemaal van Fuertaventura, het geiteneiland.Ik zou voor haar zo graag wat meer willen kopen, maar ik weet niet waar………ze wil graag een kettinkje met een geitje, of een horloge met een geitje enz. Ik heb zelf al gevraagt of een juwelier iets kan maken voor haar, zelf dit lukt niet.

    Ik heb wel gehoort, dat je deze spullen wel kan kopen, wie helpt mij aan verkoopadressen.

    Ik zou Brenda hiermeer dolgelukkig kunnen maken.

  • carin

    Ben zelf ook altijd op zoek naar geiten dingetjes en kan ook niks vinden.

    Het is gewoon heel moeilijk.

    Succes met de verzameling.

  • mickey

    ik was laats in een winkel in lochem en daar zag ik tot mijn grote verbassing een mok met een afbeelding van een geit..dus er zijn zeker weten wel geiten spullen….maar waar????????????? wil het ook wel graag weten ben zelf ook dol op geiten

  • Webmastergeiten

    Hallo, in bijna iedere dierenwinkel/intratuin is een mok tekoop met geiten erop. In Utrecht zit een winkeltje dat heet KoKo, dit is een beeldenwinkeltje ze hebben vanalles en ja ook geitenbeeldjes. Ze hebben niet zo'n grote keuze maar wel vaak hele mooie (al zijn die wel prijzig).

    Dat winkeltje zit voor de HEMA in een zijstraatje aan de oude gracht. (als je uit de richting station komt).

    Verder heeft playmobile een setje met 2 of 3 geitjes, een poppetje en een hekje. In de speelgoedwinkel hebben ze meestal ook boederij dieren. Van een duits merk zijn er een 3-tal geiten families, bruine, witte en boergeiten (deze zijn in Duitsland helemaal genoeg te vinden).

    Een tip, als je er echt naar gaat zoeken vind je weinig, je moet er tegen aan lopen. Zo heb ik mijn moeder al aan vele geitjes geholpen.

    Ik wens jullie succes met het zoeken.

    Webmaster

    geiten.startpagina.nl

  • mickey

    hallo

    heb een sit ontdekt waar je kettings kunt kopen met een hanger van een geit …heb even gemailt wat ze kosten en hoe ze eruit zien (we willen wel wat moois en wat op een geit lijkt hebben)

    jullie horen van me

  • mickey

    ikke weer een keer….

    bij een juwelier bij ons in het dorppie kun je deze ook bestellen (van de maker en eigenaar van de site waar ik het over had)

    heb hem besteld en kost 24,60 en is zilver en zag er mooi uit (heb plaatje gezien) ze hebben er ook oorbellen/knopjes van die ik natuurlijk voor mijn verjaardag ga vragen…….

  • carin

    welke site dan?

  • mickey

    op www.gerardhartzuiker.nl er staan alleen geen plaatjes bij (kon ik niet vinden) bij de juwelier hadden ze een boekje met bestelnummers en plaatjes….

  • carin

    dank je.

    groetjes carin

  • carin

    De afbeeldingen van de 3 geiten hangers staan op de site onder het vierde plaatje met de viool er op en kies dan het plaatje met de zwaan en kijk dan onder aan. Ze staan daar naast schaapjes.

    Bedankt.

    groetjes, Carin