Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

dekbok gezocht

• Adrie

Ik ben op zoek naar een Dekbok, voor het dekken van onze twee witte melkgeiten.

liefst in de buurt van Bellingwolde (groningen)

• Claudio

Ik woon wel is waar niet in de buurt van Groningen (wel vlakbij R'dam). Maar ik heb wel een hele lieve en mooie bok voor u. Hij is heel mak met een sik en is net als uw geiten helemaal wit. Hij is ook nog is kerngezond. Dus wat wilt u nog meer. En als u hem nie wilt moet die waarschijnlijk naar de slacht. :-( Hij heet (heel toepasselijk) Bokkie. Omdat ik zelf net op vakantie ga (2 weken) moet u als u interesse heeft mijn ouders bellen. Hun nummer is 0180632712.

Ik en het Bokkie hopen dat het u wat lijkt.

alvast bedankt

Claudio

• Adrie

Bedankt voor uw bericht.

Het lijkt ons wel wat, alleen is het wat ver weg, en wij hebben geen vervoer.

• Claudio

sorry dat ik zo laat reageer maar we konden niet op internet omdat we een virus hebben. Maar ik dacht mijn vader zo ver te hebben dat die de bok wel zou komen brengen maar dat kon niet meer. dus ik kan mijn bok helaas niet aanbieden.

sorry

Claudio