Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Plaatjes

• Anya

Hallo,

Ik ben naarstig op zoek naar leuke plaatjes van geiten in het zwart/wit. Alle geitenplaatjes zijn welkom (wel gehoornd!), maar bonte geiten hebben de voorkeur. Ik zoek ze om te gebruiken als label voor onze kaas die we dit jaar voor het eerst gaan maken. Niet bang zijn voor concurrentie, wij zitten in het verre Frankrijk.

Stuur ze naar fransanya@wanadoo.fr.

alvast hardstikke bedankt !

Groetjes Anya

• Marloes

hallO

Ik wil je graag een paar foto's mailen van mijn Nederlandse landgeiten, Wicky en Wuffes. Alleen zijn het wel kleurenfoto's, is dat een probleem? Laat maar weten anders zet ik ze 1st even om, naar zw/w, in een grafisch programma.

Je kunt me ook rechtstreeks mailen: marloes@xs4all.nl

• lisanne

hallo

ik wil me spreekbeurt graag over geiten houden ik weet al best veel info

maar heb nog geen plaatjes kun jij me er een paar sturen??????

mijn e-mail is dus lisanne_lemmens@hotmail.com

lisanne

• Anya

Sorry Lisanne,

je hebt niet helemaal goed gelezen, ik zoek zelf plaatjes van geiten. Mocht ik er veel binnenkrijgen dan kan ik ze eventueel ook aan jou doorsturen.

Groetjes Anya

• Marloes

Lisanne

In de boeken waar je de info uit hebt gehaald stonden toch ook plaatjes/foto's van geiten? Althans, dat lijkt me wel. Op internet kun je ook veel vinden.

Anya zoekt net iets specifieker, met 'n bepaald doel!!

succes

mrloes

• yacente

Hallo,

Kijk eens op www.ansi.okstate.edu/breeds/goats/

Daar staan bijna alle rassen van de wereld op met foto's. Dus daar kun je wel veel mooie plaatjes vanaf halen.

Ook www.boerderijdieren.nl en www.plattelandsonderneming.nl zijn site's met veel verschillende rassen, dus die zijn ook leuk voor verschillende plaatjes.

Groetjes Yacente

• Anya

Bedankt Yacente voor de tip,

Ik ga meteen even spieken daar.

Groetjes Anya