Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

geiten blad

• carin

Wie weet of er een geiten blad bestaat. Net zo iets als de Boerderij of het Schaap maar dan voor geiten.

Volgens mij heb ik een keer een blad gezien dan de Geitenhouderij hete maar, ik kan er geen info over vinden. Het is volgens mij een maand blad.

Weet iemand wat van dit blad of een ander blad over geiten en waar ik het kan bestellen?

Alvast bedankt.

Groetjes,

Carin

• yacente

Hallo,

De NOG heeft een leuk blad, volgens mij is dat de geitenhouderij, waar je het al over had.

Ook de LFNL (landgeitenverening) en de ANBG hebben clubbladen die wel heel leuk zijn. Gewoon even contact opnemen met die organisaties, dan kunnen die je al veel meer informatie geven.

groetjes Yacente

• carin

Heel erg bedank ik zal eens kijken bij de NOG maar, het was geen club blad.

groetjes Carin

• Marcella

Hoi.

Er is inderdaad een geitenblad: Geitenhouderij.

Het blad komt om de 2 maanden en is voor alle geitenhouders, dus van hobbyfokker tot melkgeitenhouder.

Ikzelf heb er ook een abonnement op.

Als je wilt meer wilt weten over waar je het kan bestellen of abonnement erop kan nemen moet je het maar even laten weten.

Groetjes marcella

• carin

Graag als je meer info. heb.

Ik zou graag willen weten:

Waar ik het kan bestellen?

De kosten van een abonement?

Klopt het dat de geitenhouderij lijkt op Het schaap of de Boerderij maar, dan een blad over geiten?

Alsvast bedankt voor alle moeite.

Groetjes,

Carin

• Marcella

Het abonnement kost 30 euro per jaar, en het blad verschijnt 6 keer per jaar.

Het blad schaap ken ik wel en het lijkt er wel wat op, maar de boerderij is heel anders, die is veel dikker en heel anders, dat gaat over meer dieren en dingen.

Ik heb een telefoonnummer waarnaar je kan bellen voor een abonnement of informatie erover: 0172-613877. Je zal daar waarschijnlijk wel een proefnummer kunnen aanvragen zodat je kan zien hoe het blad is..

Wil je nog wat weten dan hoor ik het wel.

Groetjes marcella

• carin

Heel erg bedankt voor de info.

Ik zal eerst eens een proef nummerje opvragen.

groetjes carin

• Freddy Franke

Voor leden van de NOG bedraagt het abbonnement slechts € 17,50 per jaar.

Je wordt lid van de NOG door lid te worden van een plaatselijke geitenfokvereniging. Hiermee steun je dan ook nog de hobbymatige geitenhouderij in Nederland.

Groeten

Freddy Frankecarin schreef:

>

> Heel erg bedankt voor de info.

> Ik zal eerst eens een proef nummerje opvragen.

>

> groetjes carin

• carin

Ik ben maar een student ik vind het al duur genoeg allemaal.

maar evengoed bedankt voor de info.

groetjes, carin