Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

geiten en bokken te koop

  • yacente

    ik wil mijn geitenstapel gaan halveren en bied te koop aan:

    3 nederlandse landgeiten en 3 bokken, ingeschreven bij LFNL,

    2 kruising syrische bokken, zelf niet ingeschreven, ouders wel

    1 kruising boerbok, zelf niet ingeschreven, ouders wel

    1 rasechte boerbok, ingeschreven bij ANBG

    1 fokpaartje alpine polychrome (zeer zeldzaam), ingeschreven bij ANBG

    2 kruising boergeiten (moeder en dochter), zelf niet geregistreerd, ouders wel.

    ze geiten zijn cae en cl-vrij, hebben oornummers en mkz-verklaring.

    het fokpaartje en de 2 boergeiten worden uitsluitend samen verkocht, de overige geiten en bokken kunnen ook individueel verkocht worden.

    mail voor meer informatie en foto's

  • Janine

    Hoi Yacente, wat kosten ze en waar zit je (ik woon in Bemmel Gelderland). Ik denk erover om mijn dwerggeitjes weg te doen en eens wat nieuws te proberen. Groetjes Janine.

  • yacente

    Hallo Janine,

    Ik woon in Aalten, tussen Winterswijk en Doetinchem.

    Ik heb 3 ned. Landgeiten te koop (moeten eerst nog worden gekeurd, maar goedkeuring lijkt me geen probleem), deze kosten € 50 per stuk.

    Ook heb ik er 3 bokken bij, 1 wordt er niet goedgekeurd (hij is te klein) € 30, 1 boklam (kan worden goedgekeurd, maar bokken worden niet vaak goedgekeurd), hij kost (na goedkeuring) € 35, anders € 20

    1 4,5-jarige bok, stamboek (wordt wel weer goedgekeurd verwacht ik), die kost € 80

    Ook heb ik nog 2 kruising syrische bokken, die samen € 70 kosten (leuk paartje om samen te houden of te castreren), 1 kruising boerbok € 45

    2 kruising boergeiten (50% en 75%), die kosten samen € 150.

    De bokken en geiten zijn allemaal CAE en CL-vrij.

    Ik heb ook een internet-site: www.plattelandsonderneming.nl

    Mijn e-mailadres is t_westendorp@hotmail.com

    Groetjes Yacente

  • Janine

    Hoi Yacente, bedankt voor je bericht. ik ben gek op landgeiten. Mijn buren hebben er een…. een echt schatje en ontzettend mooi. Ben dus wel geintresseerd, maar moet eerst mijn eigen geitjes kwijt zien te raken, anders wordt het hier te vol. Misschien kunnen we ruilen? Groetjes Janine

  • yacente

    Hallo Janine

    Sorry, ik kan niet ruilen, aangezien ik virusvrij ben (ik mag alleen certificaatwaardige dieren aankopen) en ik heb een aankoopverbod van mijn moeder gekregen.

    Ik kan de landgeiten nog wel even vasthouden.

    Groetjes Yacente

  • elly

    Hallo Meneer

    Graag wil ik meer infomatie over de Alpine geit en bok

    gr Elly

  • muzy

    hallo

    het is inverband met die nederlandse landgeiten

    heb je die ng?

    ik wil ze allemaal kopen

    laat mij aub iets weten

    vriendelijke groetjes

  • faizan

    ello.

    ik wilde wat vragen over die geiten en bokken..

    kan jij voor mij meer regelen ik wil graag expoteren naar buitenland.(als je niet kan kan je me wijzen wie wil voor me kan regelen)ik koop groot partij en dirtect expoteren naar buitenland.

    in afwachting van U reactie

  • ine-kar

    Die geiten en bokken uit 2002 zijn denk ik al lang verkocht!

  • geitenboer

    Faizan,

    kan je een keer contact met me opnemen, misschien dat we elkaar kunnen helpen.

    mailen naar: koeien.geitenboer@gmail.com

    Groeten