Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

castratie

  • Karin

    He hallo,

    Ik weet niet of je inmiddels al de beslissing hebt gemaakt, maar bij deze wil ik je laten weten dat ik er blij ben de castratie te hebben laten doen,

    Het was een vrij snelle handeling, en hij is er even een beetje sip van geweest, maar de geur wordt absoluut minder (maar goed, de geur hoort er wel bij..) en hij pist zich niet meer onder, en daar ben ik ook blij mee, je kon niet meer kroelen of hij stond alweer te pissen in zn gezicht etc! Dus nu is kroelen iets schoner..en.. heb ik er een vriendin voor m bijgezet, vind hij errug gezellig, wat een verschil met alleen zijn, zeker met die kou in de winter.

  • Janneke

    Hoi,

    Dus een bok stinkt doordat hij geurklieren heeft? Ik moest dat uitzoeken voor stage. Ik weet dat ze zo ruiken om aantrekkelijker te zijn voor de geiten, en ik dacht al dat ze geurklieren hadden, maar waar zitten die geurklieren dan? En het helpt ook nog mee dat ze over hun sik plassen. En inderdaad krijg je de geur aan je als je tegen ze aan staat, dat heb ik vaak genoeg gehad bij het voeren bij mij op de kinderboererij, waar ik stage loop.

    Janneke (16)

  • henk

    Hallo,

    We hebben een bokje van 15 maanden oud,en op de een op andere dag werd hij plotseling ziek.en wilde niet eten en drinken ,werd sloom en futloos,wilde niet meer spelen enz..

    Naar de dierenarts geweest en behandeld met antibiotica en peniciline,maar tot nu toe werkt het niet,wordt alleen maar zieker,weer naar de D.A en nu moest er een foto worden gemaakt en opnieuw peniciline en antibiotica,

    De blaas zag er niet goed uit ,allemaal gruis en dergelijke,penis ontstoken en een drain geprobeerd,maar ook dit hielp niet,de enige optie was om( Billie ) te laten inslapen.

    Is er iemand die deze “ziekte”bekend voor komt ?