Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Angorageiten

  • Janneke

    Ik heb een jong volbloed angorageitje te koop. Ook heb ik nog een volbloed angorabokje en een dekrijpe jonge angorabok te koop van september 2002.

    Deze bokken hebben geen stankklieren en verspreiden dus niet de bekende bokkengeur. Wel kunnen zij prachtige mohair leveren. Op verzoek van serieuze gegadigden kan ik nog wat foto's van deze dieren doormailen. Alle dieren hebben een stamboekregistratie en zijn getatoueerd..

  • m. van ginneken

    Beste Janneke,

    Ik werk als activiteitenbegeleidster bij een instelling die wil gaan beginnen met een kinderboerderij. Daarvoor ben ik op zoek naar nieuwe dieren. Mijn voorkeur gaat uit naar angorageiten, mits de prijs voor ons te betalen is. Zou u mij de prijs van uw dieren kunnen door mailen. En natuurlijk ook uw adres, zodat ik weet hoe ver het rijden is om ze te halen.

    Alvast hartelijk bedankt,

    Met vriendelijke groet

  • ine-kar

    Ik heb 2 angora's, die weg zouden mogen.

    Het zijn broer en zus van 2 jaar oud. Ouders hadden stamboekpapieren.

    Het bokje is gecastreerd.

    Ze zijn goed gezond, worden regelmatig bekapt en ontwormd.

    Ik weet niet, waar je woont, dus heb ook geen idee van de afstand. Wij wonen in Zeeuws - Vlaanderen.

    Geef eventueel je mailadres door, dan kan ik een paar foto's doorsturen.

    Over de prijs worden we het wel eens. Zeker, omdat ik ook in de zorg werk en het belangrijk vind, dat dieren en kinderen daar een plaats in hebben.

    Met vriendelijke groet,

    ine

  • stefaan

    hoi ine-kar

    heb je nog angorageiten die weg mogen , wij hebben toen onze kinderen klein waren een bok en geit aangekocht de geit is echter enkele jaren geleden gestorven en we zouden er graag terug een bij de bok zetten zodat deze weer een gezinnetje kan vormen

  • gigi

    Hallo,

    Is er misschien nog iemand die voor mij ruwe mohair v.d. angorageit te koop heeft.

    Ben pas begonnen met spinnen en het lijkt mij leuk om deze wol te spinnen.

    In afwachting