Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Geitjes te koop

  • Roland

    Wij hebben weer volop jonge geitenlammetjes te koop. Ook oudere al melkgevende geiten voor bijvoorbeeld op een kinderboerderij. Al onze geiten zijn zieke vrij CAE en CL en er is ook getest op scrapie.

    Heb je interesse nem dan kontakt met mij op via Email

  • hans en kitty

    hoe groot worden ze en hoe duur zijn ze en welke woonplaats?mvg hans en kitty

  • yacente

    Hallo,

    De meeste zijn nederlandse landgeiten of kruisingen hiervan. Het zijn middelgrote geiten, langharig en gehorend.

    De prijzen verschillen van € 35,- voor een kruising tot € 50 voor een geit met papieren 1 x gekeurd.

    Ik woon in Aalten. Gelderland

    Groetjes Yacente

  • yacente

    Sorry, met mijn vermoeide kop (ik was net 3 minuten terug uit Schotland) heb ik hierop gereageerd omdat ik dacht dat ik het onderwerp had geschreven.

    Groetjes Yacente

  • christa

    Hoi Moijn naam is Christa

    Ik ben op zoek naar een zwart bonte geit voor vrienden van mij. Ik wil graag een geit met atamboom. Kun je mij hier misschien mee helpen en heb je misschien een foto van de geiten die je aanmeld

    Met vriendelijke groet Christa.

    Ik wacht met spanning op uw reactie

  • janet

    Hallo Christa,

    Ik heb meerdere zwartbonte dieren te koop. Een 1jarige, maar ook wel lammeren. Ze zijn allemaal zwartbont, stamboek, CAE en Cl vrij. Ik heb op dit moment geen foto beschikbaar om te sturen, maar ze zijn allen mooi bont van kleur. als je belangstelling hebt, mail me dan maar even, groetjes Janet.

  • yacente

    Hallo,

    Ik heb 4 geitlammeren die ik moet verkopen:

    1 bruinbonte nederlandse landgeit met papieren, meer bruin dan wit, leuk type.

    1 zwartbonte nederlandse landgeit met papieren, echt bont (stippeltjes, vlekjes vanalles), leuk geitje als het puur om de kleur gaat en niet echt om het type (wordt wel goedgekeurd, maar is niet bijzonder goed, zitten wel goede ouders achter)

    1 zwarte nederlandse landgeit met papieren, witte kol op het kopje verder helemaal zwart, mooi type.

    1 kruising nederlandse landgeit met wallische zwarthals (dus zonder papieren), bijna helemaal zwart, heel rank diertje met lelletjes, krijgt heel lang haar.

    Ik verwacht nu nog een paar lammeren kruising alpine polychrome met nederlandse landgeit. Die lammeren komen in april-mei.

    Allemaal zijn ze CAE + CL-vrij.

    Als je interesse hebt, kun je contact opnemen. Als je mailt over welke geit(en) het gaat, kan ik foto's opsturen.

    Groetjes Yacente

  • g.horssen@home.nl

    Ten eerste ik heb geen verstand van geitje`s , maar zal me nu wel erin moeten verdiepen omdat ik een grote tuin heb , wil ik graag een paar geitje`s erin zetten maar wat kost eigenlijk een geitje of 2

    Roland schreef:

    >

    > Wij hebben weer volop jonge geitenlammetjes te koop. Ook

    > oudere al melkgevende geiten voor bijvoorbeeld op een

    > kinderboerderij. Al onze geiten zijn zieke vrij CAE en CL en

    > er is ook getest op scrapie.

    >

    > Heb je interesse nem dan kontakt met mij op via Email

  • ger van horssen

    wat kost eigenlijk een geitje ????

  • Janine van der Hoeven

    Hoi Yacente,

    Wil je mij enkele foto's sturen svp?

    Groetjes Janine