Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

5 geiten gratis af te halen

  • freja

    hej ik zoek twee vrouwelijke geiten waar woon je en kan je ze eventueel brengen? mag ik er een foto van

    goede thuis verzekerd.

  • ine-kar

    Freja,

    nogmaals: een berichtje uit 2003.

    Ik denk, dat die geitjes dus na 7 jaar niet meer in de aanbieding zijn.

  • luc

    hoy,zijn de geitje nog te verkrijgen,zoja waar?heb groot stuk weiland.

    grtjs luc

  • ine-kar

    Op herhaling:

    het oorspronkelijke bericht is uit 2003! Ik denk niet, dat je nu nog antwoord krijgt.

  • nancy

    zijn die geiten er nog

  • ine-kar

    dit berichtje is 7 jaar oud, wat denk je er zelf van?

  • Jef Vaesen

    Kunt u mij kontakteren op nummer 011 250385.

    Dank bij voorbaat

    Jef Vaesen Gsm 0499705 782

  • wiske lambrechts

    beste,

    ik heb zeer geintreseerd maar wij zijn op vakantie tot 18 september en zouden eventueel 22september ze kommen hallen het zou voor op de camping zijn omdat we graag een kinderboerderijtje zouden maken zijn het mannelijke of vrouwelijke ?

    mvg

  • mark de rooij

    Beste, Corina ,

    geef mij godverdomme die geitjes, mijn lieve vriendin wil graag geiten en ik zag dat jij geiten had dus geef of ik klap je ,,

    mijn vriendin heeft een obsessie ze is verliefd op geiten , ze wil graag de geiten hebben dus alstublieft geef ons deze prachtdieren , we hebben een grote boerderij met veel boer en rij , ja nu ben je wel jaloers ofniet , HE HE HE JA GEEF MAAR TOE GOVDRD , ik wil die geiten dus alsjealsjeasljeblieft geef ,